POZOSTAŃMY W KONTAKCIE
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTER'A I OTRZYMUJ POWIADOMIENIA O NOWOŚCIACH I GORĄCYCH OKAZJACH!

Poradniki o rodzicielstwie: jak karmić piersią, jak nosić dzieci, poród naturalny, poranik wychowania dzieci, zabawy z niemowlakiem

 
Wymiana, zwrot, reklamacje

WYMIANA TOWARU

Jeśli produkt, który zakupiłaś okazał się za mały/za duży lub kolor nie do końca Ci się podoba możesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor (jeśli jest w tej samej cenie), masz na to 14 dni od dnia odebrania paczki.
Przy pierwszej wymianie nie płacisz drugi raz za wysyłkę wymienianego towaru ze sklepu do Ciebie. Dotyczy to tylko wysyłki kurierem InPost/Paczkomatem na terenie Polski. Pokrywasz tylko koszt odesłania produktu na wymianę do sklepu.

 Aby wymienić zakupiony u nas produkt:

  1. Wypełnij czytelnie formularz zwrotu i podaj dokładną nazwę produktu, kolor i rozmiar, na jaki chcesz dokonać wymiany(przykładowy formularz znajdziesz na odwrocie faktury dołączonej do przesyłki, którą otrzymałaś)
  2. Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (produkt możesz przymierzyć, natomiast nie powinnaś go nosić).
  3. Formularz wraz ze zwracanym produktem wyślij na swój koszt na adres
    Sklep milk & love
    ul. Londyńska 8
    26-612 Radom
     

Koszt kolejnej wymiany zależy od wybranej formy dostawy.

Zwroty, wymiana milkandlove

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od dnia odebrania paczki.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:

  1. Wypełnij dokładnie i czytelnie formularz zwrotu (przykładowy formularz znajdziesz na odwrocie faktury dołączonej do przesyłki, którą otrzymałaś)
  2. Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (produkt możesz przymierzyć, natomiast nie powinnaś go nosić).
  3. Formularz wraz ze zwracanym produktem wyślij na swój koszt na adres:
    Sklep milk & love 
    ul. Londyńska 8 
    26-612 Radom

 Wymianie i zwrotowi nie podlegają

Informujemy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

Wymianie i zwrotowi nie podlegają rajstopy, których oryginalne opakowanie zostało otwarte/naruszone - przez otwarcie/naruszenie rozumie się rozerwanie/odklejenie naklejki zamykającej opakowanie.

MOŻESZ NADAĆ DO NAS PACZKĘ POPRZEZ STRONĘ WygodneZwroty.pl - UWAGA USŁUGA PŁATNA DOSTARCZANA PRZEZ FIRMĘ AlleKurier  

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

 W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1.  Wypełnij formularz reklamacji (formularz znajdziesz na odwrocie faktury dołączonej do przesyłki, którą otrzymasz - dopisz tylko REKLAMACJA) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Formularz wraz z reklamowanym produktem wyślij na swój koszt na adres:
    Sklep milk & love 
    ul. Londyńska 8 
    26-612 Radom
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium