Poradniki o rodzicielstwie: jak karmić piersią, jak nosić dzieci, poród naturalny, poranik wychowania dzieci, zabawy z niemowlakiem

Ubrania dla dzieci polskich producentów

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE :)
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTER'A I OTRZYMUJ POWIADOMIENIA O NOWOŚCIACH I GORĄCYCH OKAZJACH!
 
Wymiana, zwrot, reklamacje

ZWROT/WYMIANA KURIEREM - DODATKOWA USŁUGA PŁATNA, NA ŻĄDANIE KLIENTA, OGRANICZONA CZASOWO

W związku z sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju, chcemy jak najbardziej ułatwić Wam zakupy online i umożliwić ograniczenie wychodzenia z domu. Dlatego wprowadzamy możliwość ODBIORU PRZEZ KURIERA ZWRACANYCH/WYMIENIANYCH PRODUKTÓW zakupionych u nas w sklepie BEZPOŚREDNIO OD WAS Z DOMU NA WASZE ŻYCZENIE.

Jak to się odbywa?

  1. Jeśli chcesz zwrócić/wymienić produkt zakupiony na www.milkandlove.pl i chcesz, żeby kurier przyjechał bezpośrednio do Ciebie do domu i odebrał paczkę - napisz na sklep@milkandlove.pl i poinformuj nas o tym.
  2. Usługa jest dodatkowo płatna i kosztuje 11 zł brutto:
    • w przypadku zwrotu - kwota ta zostanie odliczona od zwracanych środków 
    • w przypadku wymiany - zostaniesz poproszona o dopłatę na wskazany numer konta bankowego
  3. Zamówimy kuriera, który przyjedzie odebrać paczkę a Ty nie będziesz musiała wychodzić z domu!
  4. Z usługi nie mogę skorzystać osoby objęte kwarantanną. 

Oczywiście cały czas możesz też wymienić/zwrócić towar w poniższy sposób:

WYMIANA TOWARU

Jeśli produkt, który zakupiłaś okazał się za mały/za duży, kolor nie do końca Ci się podoba lub po prostu chcesz wymienić produkt na inny, masz na to 14 dni od dnia odebrania paczki.
Przy pierwszej wymianie nie płacisz drugi raz za przesyłkę.
Pokrywasz tylko koszt odesłania produktu na wymianę do sklepu.

 Aby wymienić zakupiony u nas produkt:

  1. Wypełnij czytelnie formularz zwrotu i podaj dokładną nazwę produktu, na jaki chcesz dokonać wymiany. (przykładowy formularz znajdziesz na odwrocie faktury dołączonej do przesyłki, którą otrzymałaś)
  2. Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (produkt możesz przymierzyć, natomiast nie powinnaś go nosić).
  3. Formularz wraz ze zwracanym produktem wyślij na swój koszt na adres
    Sklep milk & love
    ul. Londyńska 8
    26-612 Radom
     

Koszt kolejnej wymiany zależy od wybranej formy dostawy.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od dnia odebrania paczki.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:

  1. Wypełnij dokładnie i czytelnie formularz zwrotu (przykładowy formularz znajdziesz na odwrocie faktury dołączonej do przesyłki, którą otrzymałaś)
  2. Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (produkt możesz przymierzyć, natomiast nie powinnaś go nosić).
  3. Formularz wraz ze zwracanym produktem wyślij na swój koszt na adres:
    Sklep milk & love 
    ul. Londyńska 8 
    26-612 Radom

 Wymianie i zwrotowi nie podlegają

Informujemy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

Wymianie i zwrotowi nie podlegają rajstopy, których oryginalne opakowanie zostało otwarte/naruszone - przez otwarcie/naruszenie rozumie się rozerwanie/odklejenie naklejki zamykającej opakowanie.

SKŁADANIE REKLAMACJI

 W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1.  Wypełnij formularz reklamacji (przykładowy formularz znajdziesz na odwrocie faktury dołączonej do przesyłki, którą otrzymasz) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Formularz wraz z reklamowanym produktem wyślij na swój koszt na adres:
    Sklep milk & love 
    ul. Londyńska 8 
    26-612 Radom

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl